zondag 1 november 2009

tweede opdracht.

Opdracht nummer 2! Na de opdacht met de zwarte vakjes, moest je nu vakjes maken op basis van de GuldenSnede.
Oftewel; met de verhouding 1/3 - 2/3. De vakjes kon je daarna inkleuren in grijstinten met 1 steunkleur, namelijk groen. Ook met groen mocht je de grijstinten mengen. Ik heb een paar aandachtspunten gemaakt door de vakjes daar heel klein te maken. En ook nog een paar aandachtspunten in de originele lichtgroene kleur te schilderen. Ik vind hem goed gelukt, het enige punt is dat ik nog steeds wel eens kan uitschieten en dan ga ik buiten de lijntjes. Wordt aan gewerkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten