Oftewel; met de verhouding 1/3 - 2/3. De vakjes kon je daarna inkleuren in grijstinten met 1 steunkleur, namelijk groen. Ook met groen mocht je de grijstinten mengen. Ik heb een paar aandachtspunten gemaakt door de vakjes daar heel klein te maken. En ook nog een paar aandachtspunten in de originele lichtgroene kleur te schilderen. Ik vind hem goed gelukt, het enige punt is dat ik nog steeds wel eens kan uitschieten en dan ga ik buiten de lijntjes. Wordt aan gewerkt!
zondag 1 november 2009
tweede opdracht.
Oftewel; met de verhouding 1/3 - 2/3. De vakjes kon je daarna inkleuren in grijstinten met 1 steunkleur, namelijk groen. Ook met groen mocht je de grijstinten mengen. Ik heb een paar aandachtspunten gemaakt door de vakjes daar heel klein te maken. En ook nog een paar aandachtspunten in de originele lichtgroene kleur te schilderen. Ik vind hem goed gelukt, het enige punt is dat ik nog steeds wel eens kan uitschieten en dan ga ik buiten de lijntjes. Wordt aan gewerkt!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten