
Letters! De vierde opdacht was de bedoeling dat je een leuke compositie zou maken met letters. Ze mochten alle kanten op staan. Maar als eerste moest je met een paar lijnen het vak in stukken verdelen. Daarna kon je de letters tekenen. De lijnen zijn ervoor zodat je witte en zwarte letters kreeg. En als een stukje van een zwarte letter in een zwart vak komt, dan wordt dat stukje letter automatisch wit. Omdat ik niet zo goed wist welke letters ik zou gebruiken heb de initialen van mijn vrienden en vriendinnen gebruikt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten