zondag 1 november 2009

derde opdracht.

Nou, dit is dus opdracht 3. De bedoeling was om weer de vakken te verdelen door middel van de GuldenSnede, maar nu mochten er ook diagonale lijnen in komen. Zodat je een soort van piramide vormen kunt maken. Ook mochten er cirkelvormen in verwerkt worden. De kleuren mocht je zelf kiezen, op 1 voorwaarde; dat het niet allemaal van die ballebak kleurtjes werden. Maar er moesten ook wat donkere kleurtjes in zitten. Zodat het niet één grote chaos zou worden van felle kleurtjes. Maar er balans in komt door de donkere stukken. Ik ben er best blij mee zoals ie geworden is. Ik was bang dat ik hem zou verprutsen met de kleuren. Maar ik vind dat juist door de kleuren sommige vormen goed tot zijn recht komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten