zondag 1 november 2009
vijfde opdracht
vierde opdracht
derde opdracht.
tweede opdracht.
Oftewel; met de verhouding 1/3 - 2/3. De vakjes kon je daarna inkleuren in grijstinten met 1 steunkleur, namelijk groen. Ook met groen mocht je de grijstinten mengen. Ik heb een paar aandachtspunten gemaakt door de vakjes daar heel klein te maken. En ook nog een paar aandachtspunten in de originele lichtgroene kleur te schilderen. Ik vind hem goed gelukt, het enige punt is dat ik nog steeds wel eens kan uitschieten en dan ga ik buiten de lijntjes. Wordt aan gewerkt!
Eerste opdracht.
De bedoeling was dat je het blad in vakjes van 5 bij 5 cm ging verdelen en vervolgens er een lijntje in te zetten. Het lijntje mocht van boven naar beneden, van links naar rechts en een diagonaal. Maar ook een bochtje. Als je dat gedaan had moest je de helft van het vakje inkleuren met zwart.
In eerste instantie dacht ik dat het niks ging worden. Maar uiteindelijk blijkt dus dat je ook met iets heel simpels, iets heel moois kan maken.
Abonneren op:
Posts (Atom)