zondag 1 november 2009

Eerste opdracht.

Dit was de aller eerste opdracht die we moesten maken voor het vak 2D.
De bedoeling was dat je het blad in vakjes van 5 bij 5 cm ging verdelen en vervolgens er een lijntje in te zetten. Het lijntje mocht van boven naar beneden, van links naar rechts en een diagonaal. Maar ook een bochtje. Als je dat gedaan had moest je de helft van het vakje inkleuren met zwart.

In eerste instantie dacht ik dat het niks ging worden. Maar uiteindelijk blijkt dus dat je ook met iets heel simpels, iets heel moois kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten