donderdag 14 april 2011

2d Rinke Nijburg































Na de lijntekeningen gingen we verder met schaduwen.
Daardoor kun je de plasticiteit van je werk vergroten.
Tekenen was nooit mijn sterkste punt, dus ik ben erg trots op mijn oor, neus, mond en oog. Het portret is niet denderend, maar nog best aardig voor de eerste keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten