In deze periode gingen we tekenen en schilderen. Als eerste tekende we met houtskool en pastelkrijt.
Zoals hierboven te zien is, was het de bedoeling dat we als eerst de vorm goed leerden tekenen. Door de rondingen door te trekken dmv cirkels kreeg je beter inzicht daarin.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten