We moesten hetzelfde beginnen als met de houtskool.
Eerst alles in lijn en dan langzamerhand schaduwen erin gaan zetten.
Dit viel voor mij erg tegen aangezien ik meer een 3D-persoon ben en schilderen dus ook nog niet geweldig gaat.
Als huiswerk moesten we een kleurencirkel schilderen. Het viel nog niet mee, om alle kleuren zo goed mogelijk na te maken. Maar zie hier het resultaat!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten